کتابخانه عمومی اعتمادیه همدان

شماره تماس کتابخانه:08138241222

کتابخانه عمومی اعتمادیه همدان

شماره تماس کتابخانه:08138241222

به وبلاگ کتابخانه اعتمادیه خوش آمدید
طبقه بندی موضوعی

 

فاطمه رستگاری از عضویت اقشار مختلف مردمی کوی اعتمادیه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه ایام الله دهه فجر در این کتابخانه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، فاطمه رستگاری؛ مسئول کتابخانه عمومی اعتمادیه از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف جذب خانواده‌ها به کتابخانه عمومی خبر داد و اجرای برنامه‌های جنبی مرتبط با کتابخوانی را از سیاست‌های این کتابخانه در راستای هم‌افزایی و علاقه‌مند کردن افراد به ویژه کودکان و نوجوان برشمرد.

رستگاری در این خصوص با اشاره به اینکه «کودکان و نوجوانان از اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و کتابخوانی نقش بسزایی در افزایش اطلاعات و آگاهی‌شان دارد» افزود: بنابراین کتابخانه می‌بایست با رویکرد فعالیت‌های متناسب با کودکان و نوجوانان از قبیل نشست‌های کتاب‌خوان، نقد کتاب‌خوان، مسابقات کتابخوانی، جمع‌خوانی، نمایشگاه کتاب، کارگاه آموزشی و ... موجبات جذب حداکثری ایشان را فراهم نماید.

وی هدف اصلی برگزاری برنامه‌های فرهنگی نظیر بازدید از کتابخانه‌ را نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه را از سنین کودکی دانست و گفت: از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این گروه از بازدید کنندگان در دهه مبارک فجر؛ آشنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه، معرفی خدمات متنوع این مرکز و آشنایی با نحوه بهره‌گیری از خدمات آن است.

مسئول کتابخانه عمومی اعتمادیه در پایان اظهار داشت: این قبیل فعالیت‌ها، در ایام دهه مبارک فجر موجب جذب 100 نفر از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی گردید.

 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
کتابخانه عمومی اعتمادیه کتابخانه عمومی اعتمادیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی