کتابخانه عمومی اعتمادیه همدان

شماره تماس کتابخانه:08138241222

کتابخانه عمومی اعتمادیه همدان

شماره تماس کتابخانه:08138241222

به وبلاگ کتابخانه اعتمادیه خوش آمدید
طبقه بندی موضوعی

۲۹ تیرماه سالروز دیدار کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی کشور با مقام معظم رهبری:دیداری با موضوع احترام به کتاب و کتابخوانیدر یکی از روزهای تابستان ۱۳۹۰، دیداری در حوزه فرهنگ مکتوب کشور برگزار و به‌عنوان رخداد مبارکی در تقویم تاریخی فرهنگ این مرز و بوم ثبت شد. دیداری «صددرصد فرهنگی» که به کتاب و کتابخانه و کتابخوانی اختصاص داشت و در خاطرۀ جمعی همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به یادگار ماند.

۹ سال پیش، جمعی از کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی کشور به دیدار بزرگ‌مردی رفتند که سال‌های سال آرزوی دیدارشان را داشتند.

وقتی همه در همان ابتدای دیدار شنیدیم که رهبری عزیز قصد اول‌شان از برگزاری این جلسه را «تشکر از زحمات مسئولان کتابخانه‌ها و کتابدارها در سراسر کشور» بیان کردند، خستگی این همه سال کار از تن‌مان بیرون رفت.

امروز، ۲۹ تیرماه، سالروز این دیدار مبارک است. به همین مناسبت نگاهی می‌کنیم به بخشی از رهنمودهای رهبر فرزانۀ انقلاب که با گذشت نزدیک به یک‌دهه از آن، یادش همچنان حلاوت خاصی در جان و دل ما به همراه دارد.

  

            

         

جلسه، یک جلسه‌ی صددرصد فرهنگی است؛ و بنده‌ی حقیر قصد اوّلم از ایجاد این جلسه و ملاقات با شما برادران و خواهران عزیز، یکی تشکر از زحمات مسئولان کتابخانه‌ها و کتابدارها در سراسر کشور بوده، به خاطر کار بزرگ و مهمی که انجام میدهند، و دیگری در واقع یک رمز احترام به کتاب و کتابخوانی و اهمیت کتاب در جامعه.

- کتاب روزبه‌روز در جامعه‌ی بشری اهمیت بیشتری پیدا میکند. ابزارهای نوظهور مهمترین هنرشان این است که مضمون کتابها و محتوای کتابها و خود کتابها را راحت و آسان منتقل کنند. جای کتاب را هیچ چیزی نمیگیرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۹
کتابخانه عمومی اعتمادیه کتابخانه عمومی اعتمادیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی